Un bon propòsit per al 2026 podria ser mirar la vida amb aquella mirada càlida i propera que transforma allò quotidià en quelcom entranyable. Així ho ha fet Laura Pacheco, la nostra artista de l’any, en il·lustrar el nostre calendari anual.

En aquesta ocasió, ha posat el seu talent al servei d’una escena en què forners, pastissers i pizzers, situats al centre, treballen amb destresa i alegria perquè tots, al seu voltant, puguem gaudir de les seves creacions de la millor manera i en bona companyia. I, com sempre, darrere de tot això, Farines Ylla, aportant la matèria primera.

Laura Pacheco és il·lustradora i ha col·laborat amb diversos mitjans i editorials d’Espanya i dels Estats Units. Ha publicat diversos còmics en solitari i d’altres conjuntament amb la seva germana, Carmen Pacheco, a més d’haver rebut reconeixements com el Premio a la Trayectoria Profesional de la Asociación de Autores de Cómic de España (AACE).
El seu univers particular es distingeix a l’instant pel traç net, els colors càlids i plans i un aire retro-modernista inspirat en la il·lustració mid-century.

Us desitgem un 2026 ple de bons moments compartits.